Aankomst Vliegveld. - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Rachida & Dustin - WaarBenJij.nu Aankomst Vliegveld. - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Rachida & Dustin - WaarBenJij.nu

Aankomst Vliegveld.

Blijf op de hoogte en volg Rachida & Dustin

20 Juli 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo Nederland!!

We hebben een zeer mooie vlucht gehad vanuit Amsterdam naar Aeropuerto De Gran Canaria.
We hadden af en toe turbulentie.
Beiden vonden we dit niet echt eng.
We hebben veel moois gezien onderweg, veel oceaan en ook het vaste land.
Verder vond ik de service super, maar de reis begon soms wel te vervelen (4u is toch wel lang!!)
Het is hier een uur eerder, en het blijft lang licht!!

Voor verdere vragen kun je hier een berichtje achterlaten!
Groetjes Rachida en Dustin

Rachida & Dustin

Wij zijn Rachida en Dustin, Dustin is 23, wonende in Nijverdal en is afgestudeerd Boomverzorger. Rachida is 18, wonende in Wierden, studeert voor Banketbakker. We zijn samen een stel sinds 14 Augustus 2012.