Playa Del Ingles, verslag t-m dag 5 - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Rachida & Dustin - WaarBenJij.nu Playa Del Ingles, verslag t-m dag 5 - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Rachida & Dustin - WaarBenJij.nu

Playa Del Ingles, verslag t-m dag 5

Blijf op de hoogte en volg Rachida & Dustin

24 Juli 2014 | Spanje, Playa del Ingles

Hallo Allemaal in Nederland,

We hebben nu 4 dagen achter de rug.
Wat hebben we in deze 4 dagen gedaan?

Aankomst.

* Het hotel een beetje verkennen, onze kamer bekijken en een beetje de omgeving bekeken!

Dag 2.

* De meeting van Arke bezocht,hierbij hoorde je wat voor activiteiten er in de buurt georganiseerd werden.
* Verder hebben we veel nagedacht over wat we eigenlijk wilden doen qua activiteiten.
* HEEEEL veel aan het zwembad gelegen

Dag 3.

* Naar de duinen geweest en naar het strand geweest, het is er allebei supermooi!!
* De activiteiten geboekt (Duiken\Snorkelen,Dolfijnen zoeken op een boot, Jeep Safari.

Dag 4.

* Op deze dag hebben we gesnorkeld,dit deden we met een groep van 10 a 12 Nederlanders, hierbij hadden we een Nederlandse instructeur.
Hij leerde ons hoe je moest ademhalen onder water, hoe je moest zwemmen en wat er onder water was qua leven.
Dustin en ik hebben allebei een dode en levende zee-egel vastgehouden!
Hierna werden we ingepland om 14:00 om te gaan duiken met zijn tweetjes en daarbij hulp van twee Nederlandse duikinstructeurs.
Hierbij kreeg je een gasfles op je rug waardoor je lucht binnenkreeg via een pijpje.
Eerst leek het me nog niet echt zo leuk, omdat er veel (voor mij nog) enge vissen rondzwemmen.
Toen ik eenmaal gesnorkeld had vond ik (rachida) het echt heel leuk!
We hebben veel vissen gezien,hele kleurrijke.
Ook een octopus, een haai (engelhaai) MAAAR we leven nog!
En ook een heel schattig zee krabbetje!
Onder water werd er ook nog een foto gemaakt, waarvan we er allebei 1 hebben!
Leuk souveniertje!
Deze dag was om nooit meer te vergeten voor ons!

Dag 5 ( VANDAAG)

* Vandaag hebben we heerlijk rustig aan gedaan, rustig een ontbijtje genomen en (op tempo) geluncht.
We werden om 13:30 voor het hotel tegenover ons verwacht, en de lunch begint pas om 13:00, dus dan raden jullie het wel.. Tempo maken met eten, alles snel halen en opeten!
We werden opgehaald om naar Puerto Rico(plaatsje op Gran Canaria) om daar op een boot te stappen om op de oceaan te gaan.
Het werd eigenlijk meer een boottocht met spugende mensen.
Verder hebben we dus geen dolfijn gezien of andere oceaandieren.
Maar het was verder een leuke dag.

Nu gaan we genieten van onze avond!

ADIOSSS!